Saturday, November 13, 2010

makan banyak akan buat saya dan awak awak gembira!



tadi aku jwb muet. so byk pk.. bole wat kite lapa.. lapa yang jwb muet td.. aku bwk sampai ke malam. heh.

aku makan byk. aku harap aku besa2 sedap sedikit .kih3.

last Friday, me and my "family" pegi makan2 4 the last time ( i hope not) kat KFC. as usual.. mmg family aku je y salu wat makan2 neh.. biasenye.. kitorang akan dpt something pas gathering.. and i have 2 admit.. i felt very lucky to have incek fizal as our mentor. dapat byk brg kot. kitorang penah mintak IPhone tapi dy temenung sekejap... hmm.. mgkin x dapat la 2? ;p

he's been very nice with his mentee.. sgt2 baek.. and i can say, one of the chilexx lect too..
so happy lah. memikirkan diri ini akan meninggalkan jengka.. sedih jugak.. dulu tanak sgt.. skang da rindu2.. T_T

something y aku dapat :)



ini kad. ini kad ini kad! ye ye.. jarang dapat kad thank you. bese dapat kat epybeday je. ;D
2 name aku taw! bukan name org len cos its my thumb! yea yea thumb y kuku kecik 2 thumb aku!





and 4 return... kami bg dy kad. haha. 5 sem dy bg kami mcm2.. kmi bg kad je ;p




haa.. he seemed happy. so okay la 2 kan :)









gembire nyee.. harap ini berkekalan hingge ke anak cucu.. selamat ary raye aji :)

No comments: