Saturday, August 14, 2010

org g terawih awok men futsal pulaaaakkkk.....




ni dulu bilik yang kemas. sbb aku kemas time ade mud. heh

skang dy da x berkeadaan mcm ni dah! n pic untuk situasi itu mungken mustahil la untuk diupload kecuali ade group kat fb 'KAMI MAHU ENA UPLOAD PIC BILIK SEMAK' dan mencapai 5 juta fans. (wat tinggi2 sbb mesti la x smpai jumlah ni so aku tayah la upload kan.. keh3)

so pade malam ni. malam ary jumaat ni.. aku da brade d bilik neh.. byg kan la lam pic 2.. cume terabor2 siket. HAHAAHAHAHAHHA. tipu siket je.

gembire la.. mmg tanak balik la kan.. d smping rase rilek sekali.omwek pon x pk.. presentation pon x pk.. system jauh skali nak pk.. dok pk mnde best2 je..

siap gugel gambo makanan y x mampu d capai d kwasan tepencil mcm kat uma aku ni haa..
kalo dok kelumpo mgken ade la kot.. bakery msti besepah2..

aku ngidam ni haa..


walnut tart

last aku makan ni... emm x ingat la pulak.. tp beli kat kuantan ,, makan lam bus x pelawe org seblah sbb sdp sgt T_T

nak lg. huuuu..

kene ngandong ke bru dpt makan.. pemintaan org ngndong kan jarang di kecewekan.. HAHAHA. GATAL KAU!





No comments: