Saturday, February 12, 2011

banana boat

addicted to them. ohh yes i am!

zaman skang org suka buat video pa suma then letak kat utiub kannn..
aku dulu ade acc utube sbb kawan aku kate leh tengok yang 18 taun ke atas sng nak keep updated ngan new vids. *ya lah tuhhh ;p

then my fes vid y aku ase suke sgt nk tgk.. n mcm i want more i want more punye scream adelah from anwarhadi . his vid about "ewwwww" tuh. sgt mengujakan!

the second vid y buat aku suka lagi tgk utube adalah dari maria elena. date with dato'
ah cair sebentar.

then ade satu penah aku tgk dulu.. die wat ucapan epy mother's day kat mak die. sgt sweet juga!
but tgok2 lagi.. mcm da xde je vid die.. n dulu.. mmg x taw la sgt utube ni.. nk tekan button subscribe pon mcm malu2 je time tuh. *ckp je y ko x reti. -_-"

then pas layan vid anwarhadi sume.. tibe2 tjumpe la die ni. semula.


ahhh. sng ckp sume oh sem la!



nota guru besa :tulisan hok ni laaaaamaaa gila dok lam draft. bz working la katekan. tiap ary tambah 5 words je.
hee. tipu leteww ;p

No comments: