Friday, June 10, 2011

Dah kau kenapa?

Oke skang ni aku pon tbe2 baru nak ade jersey mesia ni.. Ni sume sbb tepengaruh.. Pdahal tunang si kerol fahmi msti laaaaame gile da ade jersey ni kan? Ha ha.

Aku nak ckp.. Aku mudah tepgaruh sbenanye... Dulu aku kat skolah x penah pon kesah rugby.. Sgt x penah.. Aku pndg org men bola je.. Ngan basket.. Smpai la ad sorg mamat ni.. *ehem* mgubah sgalanya.. Hahaha. Aku start tye kwn2 laki klas aku.. Try tu ape.. Rugby touch tu ape.. Scrum tu ape.. N mcm2 jgk la ttg rgby.. N x pasal2 je aku tgok rugby world cup. Hahaha. N si *ehem* siap ttdo n tye result kat aku pulak. Haha. N sbb tu la.. Aku smpai skang suke ruggers.. Siyes tataw nape.. Even bukan si *ehem* tu dah. Haha ttbe pilu ni apehal weh? Haha.

Oke pastu aku suke .... Aku suke laki.. Oke y ni x tpengaruh ngan spe2.. Die dtg sniri.. Hahaha

Mmm.. Pastu aku mcm kene suruh bru buat keje. *xde kene mngene da kan gaye nye ni?

Aku akan makan sayur if org suruh
Mandi bile org suruh.. Bkn la x mndi.. Tp kdg2 mase malas tu tiba kan kan.... baek ngaku korang! :p

Haha.. Bebalik kpd cite jersey td.. Aku beli sbb kwn aku beli.. So mcm beh je kan.. So beli la..pdahal slaen kerol fahmi aku xknal da org len lam team tu :p

See? Mudah tepengaruh ;)
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: